1.19.2012

''Valoa kohti''

Nää kuvat on maanantailta, tulee vähän myöhässä mut ei haittaa!
Enkun kakkoskurssilla fiksuilua Emilian kanssa<3 
Hui että kun mä rakastan noita Solon kaakaoita! Suosittelen kaikille ;) 
  

SITTEN TÄMÄN PÄIVÄN IHANUUKSIA....
Käveltiin Emilian kanssa koulusta suoraan salille. 
Parin tunnin päästä lähdin bussipysäkille ja venailin sitä bussia jonkun vartin.
Sitte se bussi viilettää mun ohi? Kasvo pienehkö kanki ottaa, jouduin nimittäin kävelemään kotiin sieltä eikä oikeen olis ollut aikaa siihen!

Onhan tässä päivässä ollut jotain hyvääkin. Ostin eilen käytetyn iPhone 4:n ja maksoin vain 350€.
Olin jo monta päivää selannut Hopeinen omena -nettisivustoa ja vihdoinkin sinne tuli sopiva ilmotus!
Helsingistä toi on, isä sen mulle samalla haki kun tuli työmatkalta.
Elisa shopitist pitää hakee vielä micro-sim ja datapaketti kunhan sinne joskus kerkeisin... En varmaan vielä huomennakaan, koska oon töissä ja Saana tulee meille yöksi! :)

Mimmin kanssa suunniteltiin, että tilattais väripiilarit netistä. 
Pretty hazel Mimmille, Evening Gray mulle! 
Tommoset on kyllä turhaakin turhempaa, mut kaikkee pitää kokeilla!

Tänään mun pitäis saada aikaseksi vielä enkun puhe ja opokansion jutut... En taida jaksaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti